Greseli…

Toti incercam sa obtinem ceea ce dorim… Si ajungem sa fim orbiti de aceasta iluzie , de aceasta fata- morgana care ne incanta cu bucuriile- i amagitoare… Nu stiu daca altii au cazut prada propriei dorinte, dar eu am avut neplacerea sa ii gust veninul amar… Am dorit ceva foarte mult si am fost orbita de aceasta dorinta care nu ma reprezenta asa cum credeam… Si neghidata de luciditatea simturilor, am ajuns sa regret ceea ce am dorit, am ajuns sa imi dau seama ca timpul a trecut si eu m-am lasat dusa de dorinta, pierzand ceea ce era cu adevarat important… Totusi, sunt fericita ca am descoperit la timp acest lucru si ca, acum, pot sa lupt pentru ceea ce imi trebuie… Greselile au devenit surse de cunoastere si de adaptare… Sa inveti din greselile infaptuite reprezinta o dovada curaj si, mai mult decat atat, o posibilitate de a-ti  ordona a propriile judecati…

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

4 comentarii pe “Greseli…”

  1. Ana Says:

    Cum sa regreti ceea ce ti-ai dorit? De ce?

  2. Ana Says:

    Nu inteleg. Inseamna ca ti-ai dorit un lucru rau?

    • tharsisr Says:

      Nu stii ce te asteapta la capatul unui drum pana nu il parcurgi… asa si cu dorintele- nu-ti dai seama daca iti priesc sau nu pana nu ti le infaptuiesti( si atunci poti sa platesti pentru ele sau poti sa petreci datorita lor)… Faptul ca iti doresti ceva la un moment dat arata entuziasmul pe care il ai in legatura cu acel aspect si lupti ca sa ti- l infaptuiesti… Totusi, aceasta lupta poate sa distruga mai mult decat iti poti da seama… O dorinta nu este pozitiva sau negativa, este, pur si simplu, o incercare de a umple un gol- si apare intrebarea : ” Daca l- am umplut, fara sa imi dau seama, cu un material care a dus distrugerea temeliei?!? „


Lasă un răspuns

