Amintiri…

Astazi, dintr-o curiozitate ciudata, am inceput sa caut informatii despre profesorii mei din facultate( nostalgia oare?!? ) … Am aflat cate ceva despre viata lor personala si multe, multe lucruri noi despre activitatea lor profesionala, activitate care si-a pus amprenta si asupra mea… Am citit cu tristete despre trecerea unora in lumea de dincolo… Pare atat de ciudat ca,  acei oameni care au stat in fata mea saptamani la rand si care pareau invincibili prin cunostintele pe care le detineau si ni le destainuiau si noua,  nu mai sunt… Si ei, ca toti ceilalti,  sunt simple umbre pe acest pamant care, la un moment dat, isi revendica dreptul asupra noastra,  a tuturora… Acesti oameni remarcabili prin stiinta, temperament si atitudine vor ramane  mereu in amintirile mele, amintiri placute si, uneori, amuzante( inca nu am uitat fuga mea si a multora dintre colegii mei in toaleta de la etajul 1 al Facultatii de Litere de la examenul de LRC al dnei Georgeta Ciompec…) Poate ca, intr-un viitor apropiat,  voi destanui mai multe secrete din timpul anilor mei de scoala…

Explore posts in the same categories: Viata

Lasă un răspuns

