Cuvinte…

Ieri mi-am aruncat o privire pe cele mai de seama articole de pe wordpress si am ramas surprinsa sa vad nevoia acuta a oamenilor de a folosi cuvinte grele pentru a impartasi celorlalti nemultumirele care ii apasa… Oare este atat de eficace acest tratament al injuraturilor?!? Am citit un articol in care aceste cuvinte triviale erau la loc de cinste atunci cand se simtea nevoia de a-i blama  pe cei considerati responsabili de necazurile existente si am inceput sa ma gandesc la motivul acestei lipse de respect – respect care ar trebui sa apara chiar si in discutiile virtuale, la aceasta violenta absurda si sterila a limbajului, la impotenta oamenilor de a rezolva altfel problemele decat injurandu- si inamicul… Pacat ca am ajuns intr-o astfel de situatie trista in care constiinta e macinata de ura si de mucegaiul care s-au ascuns in suflet!

Explore posts in the same categories: Comunicare

Lasă un răspuns

