Sperante desarte cu barbati insurati!

Un post insolit dupa pleiada de posturi negativiste( sau poate este unul in plus care se adauga listei) … M-am decis sa scriu astazi despre anumite obsesii care, cred eu, ar trebui tinute sub control cu ajutorul unui psihiatru… Am cunoscut candva, nu de foarte mult timp, o femeie care isi traia singurica existenta monotona… Si, la un moment dat, intr-o clipa de confesiune, a inceput sa imi insire toate povestile ei de dragoste: partenerul de dans, instructorul de la scoala de soferi, colegul de serviciu( sau mai bine zis colegii) , un prieten( aceasta poveste cu prietenul am aflat-o intamplator de la o terta persoana)… Si ghiciti ce aveau in comun toti acesti barbati?!? Simplu: O SOTIE!!!! Ei da, aceasta femeie anonima mi-a declarat ca daca ea ar vrea, ar putea avea orice barbat( asa femme fatale se vedea- poate se mai vede) ca doar sunt atat de prosti incat cad la niste gesturi si priviri de ale ei libidinoase… Si acum ca stau si imi amintesc ca poate unul dintre aceste gesturi e tavalitul in patul unei prietene in fata alteia si a unui coleg de serviciu… Oare cat de disperata e?!? … Cine stie cu adevarat?!? Nimeni, nici chiar ea… Si uite asa ” amica” se uita dupa barbatii insurati si uneori reuseste chiar sa isi bage, precum diavolul, coada in relatia sfintita de taina casatoriei in fata unui preot( am uitat sa zic ca respectiva este o fiinta extrem de credincioasa- merge in fiecare zi la biserica)… Cine citeste acest post si se regaseste foarte ine, cine recunoaste persoana idem… Mi-am varsat tot „veninul” pe care i l-am purtat acestei sfinte cu inima de satana si, acum pentru totdeauna, am exterminat-o din amintirea mea- NU MERITA O ASEMENEA FIINTA NIMIC, NICI MACAR BUNA ZIUA!!!

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

6 comentarii pe “Sperante desarte cu barbati insurati!”

  1. mazgalica Says:

    În astfel de cazuri nici bărbaţii nu sunt uşă de bisercă, deci vina este a amândurora. Iar despre cele care acceptă să fie amante, cele mai multe, consider eu, au o stimă de sine şi încredere în sine foarte scăzute.

    • tharsisr Says:

      … Sunt de acord ca barbatii nu sunt usa de biserica, dar in cazul de fata ea este cea care ar vrea, dar nu este bagata in seama… Ea isi face iluzii prostesti si distruge casnicii prin barfa si prin intrigi…

  2. Mazgalica Says:

    Da, sunt si astfel de femei (nici nu le-as numi astfel)fara scrupule si inconstiente. In astfel de cazuri ele sunt singurele care au de pierdut: mandrie, stima, timp.
    Cat despre barfa si intrigi, e normal sa-ti sadeasca samanta indoielii in suflet oricata incredere ai avea in partener, insa cel mai important este sa nu lasi aceste indoieli sa puna stapanire pe minte si suflet.

    • tharsisr Says:

      …Eu cred ca in momentul in care a aparut indoiala aceasta vrand- nevrand pune stapanire pe intreaga fiinta- e un vis frumos prezenta indoielii si lipsa ei de influenta… Da, ai dreptate nu sunt femei ci au ele o denumire mult mai adecvata care, din fericire, nu este permisa pe blogul meu…

  3. Ana Says:

    Cunosc si eu o astfel de persoana. Cred ca el, insurat fiind, ofera un sentiment de siguranta, de soliditate. A fost in stare sa-si formeze o familie deci e un barbat puternic si a cuceri un astfel de barbat, e, probabil, in mintea lor bolnava, recompensa suprema…


Lasă un răspuns

