A trecut…

” Copilăria este inima tuturor vârstelor. ” – Lucian Blaga

Ieri am pasit din nou pe pamantul universului meu magic( doar toti avem acel loc minunat, plin de magie si de farmec care ne-a incantat ochisorii si inca ne incanta amintirea)… Si am avut un soc- locul plin de verdeata al copilariei mele a devenit un spatiu al ruinelor, un loc plin de maracini, uitat de lume si uitat de timp( poate asa au devenit si fiintele) … Un loc care acum mai bine de 18 ani imi incanta sufletul, a devenit atat de intunecat incat totul s-a schimbat… Paraul curat si limpede, care sfida pietrele cu repeziciunea sa, inante de a se varsa in raul mult mai mare, este acum plin de plantele care i-au supt viata… Trecatorii- locuitorii satului, au devenit insensibili la frumusetea care ii inconjura… Doar fantana cu cumpana mai rezista astazi- si ceva in sufletul meu imi spune ca nu pentru mult timp( au mai disparut inca doua fantani ale satului viu al trecutului, pustiit al prezentului)… Socul pe care l-am avut ieri se regaseste inca in inima mea… Adevarul timpului prezent a fost mult prea dur si a dat nastere dezamagirii fata de oamenii netrebnici… Totul s-a schimbat, totul a imbracat o manta noua( nu neaparat buna si frumoasa, doar noua, poate chiar searbada si desantata), totul e atat de diferit de sufletul meu- doar amintirea este intacta… pe moment!

Explore posts in the same categories: Iubire, Viata

2 comentarii pe “A trecut…”

  1. Jane Says:

    Viata la tara s-a schimbat pentru ca oamenii de odinioara nu mai sunt aceiasi sau nu mai sunt deloc… Intotdeauna iti vei aduce aminte cu placere dar in acelasi timp si cu parere de rau…de ceea ce a fost odinioara…


Lasă un răspuns

