Prietenie….

Prietenia- un cuvant atat de des intalnit si atat de rar atribuit cu adevarat… Cati oameni se pot lauda cu prieteni adevarati?!? Cati dintre noi suntem prieteni adevarati?!? Cati dintre noi ajutam cu adevarat, fara niciun viitor beneficiu?!? Ceva imi zice ca din ce in ce mai putini… Prietenia a devenit ceva necapitalist, ceva care trebuie inlocuit cu nelipsita ” relatie” care iti faciliteaza traseul pe culmile asa zise ale victoriei… Cati dintre noi  ii respectam pe ceilalti?!? Cati dintre noi ne dam seama cand suntem doriti ca prieteni?!? De ce se incapataneaza unii sa se tina de anumite persoane?!? De ce nu avem bunul simt sa sesizam ca ne fortam intrarea in inima cuiva care are lacatul pus?!? … Of, atata amaraciune, atatea relatii, atatea beneficii, atata singuratate si atatea lacrimi… Prietenie- cuvant pe cale de disparitie… Oare trebuie sa il protejam sau sa il dam pe apa sambetei?!? …

Explore posts in the same categories: Viata

6 comentarii pe “Prietenie….”

  1. ioniboni Says:

    Eu nu mai pot fi o prietena adevarata pentru nimeni.
    Si asta pentru ca „prietenii” mi-au facut multe lucruri, gesturi urate.
    Si atunci , evident gresesc,am bagat toata lumea-m oala.
    Poate de ar fi sa imi recapat vreodata increderea in oameni, as putea din nou sa fiu.
    Si ai dreptate: nici nu-mi dau seama cand cineva ma vrea de prieten.Vad doar interese in spate si raman oarba.Gresesc..poate…dar…

    • tharsisr Says:

      E greu sa mai ai incredere in cineva… Toti cauta ” relatii”, persoane care la un moment dat le vor oferi un beneficiu… Totusi, viata este mult prea scurta ca sa iti pierzi increderea din cauza unor ratati umani…

  2. ioniboni Says:

    Cred ca e mult prea scurta pentru a ma lega la cap fara sa ma doara.Mi-e bine fara sa fiu prietena nimanui si fara sa am prieteni” adevarati”.Mi-e bine sa fiu prietena tuturor si-a nimanui:)

    • tharsisr Says:

      … Poate…Fiecare stie ce e cel mai bine pentru sine… Totusi, se intampla destul de des sa regretam alegerile facute la un moment dat in viata noastra…si atunci cand aceste regrete apar, din pacate, nu se mai poate face nimic…

  3. ioniboni Says:

    Uite exact ce vorbeam
    Increderea in oamei.De aici se leaga prieteniile.Am avut incredere ca macar din prietenie imi vor ingriji catelul.A murit.Si cei care mi-ar putea fi cu adevarat prietni si cei carora le-as putea fi eu, o adevarata prietena sunt undeva, nu stiu unde, poate departe.In jurul meu sunt numai neoameni,neprieteni,nenimicuri.


Lasă un răspuns

