Prima data…

Ehee…e adevarat ce se zice despre prima data… Sa fac eu sport pentru prima data… Socant, dar adevarat… Cum fiecare dintre noi are acolo cate un stol, chiar doua( daca nu si mai multe), il am si eu pe al meu, proprietate privata, care a decis ca trebuie sa fac miscare si nu orice miscare ci sa alerg( ce poate fi mai groaznic?!?)… Si astazi am alergat 7 minunte si mai aveam putin si imi dadeam sufletul… Off… Dar deh stolul vrea si eu nu am cum sa il refuz- trebuie… Si maine iar 7 minute sau poate chiar mai multe… Sa vedem cat tine mortis stolul meu sa alerge…

Explore posts in the same categories: Viata

2 comentarii pe “Prima data…”

  1. Jane Says:

    Incerc sa vizualizez… Nu mi te pot imagina…alergand… 😀


Lasă un răspuns

