Divort si iar divort…

In anul 2010 doua cunostinte de ale mele au ajuns la tribunal pentru a-si incheia statutul de casatorit pentru cel( poate neasteptat) de ne… Si uite asa se destrama casatoriile noastre… Oare de ce ale parintilor nostri au rezistat 20-30 de ani, pana la adanci batraneti, si ale celor tinerei si, bineinteles, nelinistiti sunt incheiate brusc, fara nicio avertizare prealabila… Oare este vinovata aceasta debandada de societate?? Se pare ca da! Astazi tinerii se casatoresc cica din iubire si se despart din dispret si ura… Si de obiceiu muierustele raman socate: ” Dar oare de ce??? L-am iubit atata!! I-am daruit totul!!! Si el m-a lasat pe mine asa???!!???”  Spunand astazi mamei mele de un alt divort am primit un raspuns ingenuu si foarte adevarat: ” DAR DE CE Se MAi CASATORESC DACA DIVORTEAZA DUPA CATIVA ANI??” Cine stie??!!?? Poate ca sa nu traiasca in ” pacat”?!? Totusi, ca sa reiau cuvantul ultimei fraze: Pacat ca s-a ajuns la o asemenea desacralizare a tot ce era clar, stabil si sigur!

Explore posts in the same categories: Viata

Lasă un răspuns

