Disperarea!

” Disperarea e cutezătoare şi nu cunoaşte obstacole. ” – Giuseppe Rovani

Disperarea incepe sa ocupe sufletele romanilor din ce in ce mai mult… Parca totul,  ca o masa amorfa,  incepe sa strige tipatul sfasietor al limitei… Totul pare a fi ajuns la un final lipsit de fericire si de iluzia sperantei… Totul se concretizeaza in dorinta de neant, de uitare, de inexistenta… Si acum doua decenii oamenii sperau si,  sperand,  au ucis… S-au gandit ei oare ca blestemul de dincolo de tarana se va intoarce peste ani si ani si ii va chema pe cei care atunci petreceau?!? … Am dorit moartea, am sarbatorit Craciunul scaldat in sange, am sfidat existenta si am ajuns intr-un mod ciclic la intrebarea ” ce este de facut?!?” Din pacate, astazi un om a dat dovada de o limita a disperarii mult mai puternica , trecand chiar si peste instinctul de supravietuire… Unii poate il numesc nebun, altii poate complice… Totusi, acest om a ajuns aici, la limita disperarii, pentru ca a pierdut esenta vietii, i-a pierdut pe ceilalti si s-a pierdut pe sine… Poate l-a pierdut pe Dumnezeu sau poate Dumnezeu l-a facut pierdut… Tristetea imi umple sufletul cand imi dau seama de nenorocirea care s-a abatut asupra unora dintre semenii mei… Cineva mi-a zis odata ca se teme cu groaza de razboi si totusi, multi dintre noi traiesc in permanenta un razboi- acela cu viata, cu procurarea hranei si cu ingrijirea copiilor… Lacrimi, durere, disperare, tristete… Si totul este ciclic: totul trece, timpul vindeca mai devreme sau mai tarziu chiar si inima cea mai sfasiata de existenta silnica a vietii de zi cu zi… Dreptul de a judeca este strain omului: intotdeauna eu sau tu sau noi putem fi cel disperat…

Explore posts in the same categories: Viata

6 comentarii pe “Disperarea!”

  1. eumiealmeu Says:

    trist, dar frumos exprimat.

  2. Cerbys Says:

    lasa-te de blog. Pe bune… daca tu nu vezi mai departe de „tragedie” nu inseamna ca e dracul asa de negru. Unii aleg sa caute solutii, altii sa se arunce de la balcon. Mare chestie. Fiecare cat poate si il duce capul..

    • tharsisr Says:

      ” lasa-te de blog’… De ce?!? Daca tot ati venit la mine pe blog si mi-ati dat un sfat, atunci va rog frumos sa il argumentati… Dracul daca e asa de negru sau nu, nu am de unde sa stiu( nu l-am vazut niciodata!)… Si aveti dreptate fiecare face cat poate si cum il duce capul, dar mai ales cum are constiinta… Pareri diferite, oameni diferiti, situatii diferite, reactii incerte…

  3. ioniboni Says:

    La multi ani si Craciun fericit!


Lasă un răspuns

