x

x atat si nimic mai mult… Sa ne gandim ce poate sa reprezinte aceasta litera sau acest semn… In trecut( dar sunt convinsa ca si astazi), prostimea( N. B. sa se verifice etimologia cuvantului inainte de a se trage concluzii pripite) semna cu x( scrisul era pentru clasa de sus, bineinteles cea barbateasca)… In prezent, x- ul a devenit un semn care evidentiaza o tinta( tinta sortita pieirii)… x atat si nimic mai mult… Oare se mai merita si altceva?!? Probabil ca acest aspect sta sub semnul intrebarii…

P. S. : Discutand pe mess am ajuns la concluzia ca micul x este mult mai filosof decat Kant…Ba matematica( probabil inmultirea), ba necunoscuta din ecuatii, ba x si o, ba x-ul John Doe( mai mi-a scris mie cineva pe nume Doe- insa total lipsit de talentul de a-si ascunde identitatea mai mult de cateva minute)… x-uletul ce face el din om…

Explore posts in the same categories: Comunicare, Cunoastere

8 comentarii pe “x”

  1. Jane Says:

    Cand am vazut pentru prima data X…m-am gandit la…matematica

  2. Jane Says:

    …sau unde-i un X…poate fi si un 0(stii tu…jocul ala)

  3. Jane Says:

    Stii…X asta e ca un Jane/John Doe. Nu e el mereu necunoscuta in ecuatiile de la mate?

    • tharsisr Says:

      Daaaaaaaaa, uite am fost cuminte si am facut un P. S. la post… Mai tii minte cand eram meand( ca tot am vorbit despre ea saptamana trecuta cand am fost la teatru- piesa despre care voi scrie maine) mi-a scris o individa care folosea numele de Doe- totusim, atat de neinspirata individa aceea ca i-am descoperit imediat adevarata fata si ce e cel mai simpatic e ca a doua zi( inainte de a pleca la mare, tin minte si acum 1 mai, intr-o zi de vineri) s-a pus respectiva si si-a facut blog asa cum o sfatuisem( uite ce ascultata sunt!)……

  4. Jane Says:

    Vezi…Vezi cat de …complex e?!?


Lasă un răspuns

