Trecerea…

2 ianuarie 2011, suna ciudat, dar este foarte adevarat: un An Nou si-a facut aparitia in viata noastra… Un An Nou care este primit de foarte multi dintre noi cu speranta si o lista de dorinte… Si totusi, Anul Vechi unde se afla el oare?!? A fost parte din nou atatea zile pentru ca apoi in ultima sa ne facem ca el n-a existat?!? Ar fi pacat sa uitam Anul cel Vechi, cel care ne-a ingrijorat, ne-a ajutat si ne-a incantat… Mereu, la aceasta trecere simbolica, ne gandim la ce va fi, dar uitam sa meditam asupra a ceea ce a fost… Oare de ce ne grabim?!? – doar se zice in popor ca ” graba strica treaba!” … Timpul necrutator omoara bietul An Vechi pentru a-i da nastere Anului Nou- ce risipa( oricum in curand si el va deveni ca predecesorul, in definitiv ca oamenii si noi ne bucuram si ne dorim si ne umplem de speranta)… Pentru mine Anul Vechi, cel mai important dintre cei doi a reprezentat unul dintre cei mai importanti din ultimii 10 ani… A fost plin de evenimente unele placute, altele foarte dureroase care m-au invatat ca totul conteaza si ca uneori superficialitatea apare dintr-o plictiseala a spiritului… In anul 2010, anul cel iubit, am aflat ca oamenii sunt asa cum sunt si ca avem dreptul sa alegem pe cine simpatizam si pe cine antipatizam( faca a fi nevoie de o mamica sau o profesoara care sa ne certe si sa ne roage sa ne purtam frumos), am invatat ca trebuie sa imi asum responsabilitatea pentru greselile mele si sa le aflu stiinta ascunsa pentru a putea sa recuperez ceea ce am pierdut, am descoperit ca prietenii sunt oameni care doresc ceva la un moment dat si de aceea se comporta intr-o maniera diplomata( sunt excluse persoanele adevarate ), am sesizat ca multe persoane din viata mea trecuta s-au estompat si doar cu ajutorul unor fotografii mai pot sa mi le aduc in realitate… Intr-un cuvant Anul cel Vechi m-a invatat sa traiesc si sa exclud… Sa ne aducem aminte de toate cele petrecute in vechiul an pentru a putea sa il lasam pe cel nou sa isi contureze profilul….

Explore posts in the same categories: Viata

Lasă un răspuns

