Soarta…

” Soarta îţi lasă întotdeauna câte-o portiţă la vreme de cumpănă.”

Miguel de Cervantes, Don Quijote

UNEORI!

Explore posts in the same categories: Viata

27 comentarii pe “Soarta…”

  1. Jane Says:

    Cred ca pentru unii va exista INTOTDEAUNA o portita de scapare din orice situatie, oricat de dramatica ar parea….

  2. tharsisr Says:

    Si de ce moartea poate fi o portita de scapare??

    • Jane Says:

      Poate pentru ca pare calea cea mai usoara atunci cand nimic altceva nu merge, atunci cand ai obosit sa tot incerci, sa tot cauti „portite de iesire”…

      • tharsisr Says:

        ” Calea cea mia usoara” … Mie mi se pare calea cea mai grea- niciodata nu stii ce se gaseste( daca se gaseste ceva) dincolo…

  3. Jane Says:

    Am zis ca …pare… E adevarat ca nimeni nu stie ce inseamna intr-adevar moartea…. Dar din ce cunoastem noi…e sfarsitul…asa ca este calea cea mai usoara…

  4. tharsisr Says:

    … Si daca dai de probleme si mai grave pe lumea … cealalta??!!???

  5. Jane Says:

    De ce te gandesti tu intotdeauna la ce e mai rau? Pe lumea cealalta exista si…Raiul…

  6. tharsisr Says:

    …M-am referit la raul si binele de pe aceasta lume… Pe alte meleaguri nu am ajuns si nu detin informatiile necesare ca sa stiu daca voi ajunge sau nu.

    • Jane Says:

      …”raul si binele de pe aceasta lume”…Mai sus ai vorbit de Iad – care ar exista pe lumea cealalta…apoi ai scris „Rau” … Nu mai inteleg nimic….

      • tharsisr Says:

        Sunt aici pentru a explica orice sta in limitele creierasului meu… Pai tu m-ai intrebat ce probleme mai grave ar putea exista pe lumea cealalta… Si eu am zis de Iad… Nu eu am adus vorba de ce e dincolo, ci tu… Citez” Sa scapi de toate problemele din lumea asta…” ceea ce imi demonstreaza mie, cititor naiv, ca tu crezi ca exista si altceva… Tu, nu eu… Eu zis” daca”…

  7. Jane Says:

    Eu? Prin ce? Am spus doar ca vreau sa termin cu lumea asta. Chiar am subliniat ca nu-mi pot imagina altceva mai rau…Atat si nimic mai mult. Tu ai vorbit de existenta Iadului…ca fiind ceva rau…pe lumea cealata…

  8. Jane Says:

    Da…mai exista o lume…lumea celor morti…Atat. N-am zis nimic de Iad sau de alte posibile lucruri rele pe lumea cealalta…

  9. tharsisr Says:

    LÚME s. 1. v. univers. 2. sistem planetar, sistem solar. 3. glob, pământ, (rar) mapamond. (A făcut înconjurul ~ii.) 4. v. natură. 5. oameni (pl.). (Era multă ~ acolo.) 6. v. omenire. 7. (fig.) suflare. (Toată ~ dormea.) 8. v. societate… Mortii, saracii, sunt uitati din lume…Poate si de lume…

  10. tharsisr Says:

    si…cu ” asta” ce faci?? Deci ce alta ” multime” decat cea de aici sau asta??


Lasă un răspuns

