Degradare…

Mi-am petrecut aproximativ 10 min pentru a gasi un citat despre degradarea fiintei umane… Am cautat in zadar… Ceea ce voiam eu sa citez aici, cu intelesul pe care l-am dat ideii de mizerie si degradare umana, a fost poate mult prea diferit decat ceea ce am rasfoit… De unde aceasta idee?!? Simplu- am intrat pe un site de socializare( am mai avut si acum ceva timp un alt cont pe care mi l-am sters din cu totul alte motive, cred ca acelea s-ar potrivi cu substantivul dezgust!) si am ramas socata de mizeria morala a unor oameni( e drept oameni tineri)… Acesti oameni degradati se complac intr-o mizerie totala de limbaj, de atitudine si de comportament… Oare de ce?!? E mai interesant si atragator sa fii un ” neica nimeni”, ” un golanas ambulant”, ” un mistocar” ??? Stau si ma intreb… Si parca apare din nou dezgustul- nu atat la ceea ce mi-a fost dat sa citesc, cat la ceea ce reprezinta in acest moment societatea romaneasca, societate in care ma vad obligata sa traiesc, sa respir, sa ma adaptez ca orice animal si observ cu groaza ca aceasta adaptare intarzie sa apara( ceva imi zice ca mizeria si degradarea acestor oameni teribilisti va fi departe de spiritul meu)… Of, ce inteleg unii prin a fi cineva… Pacat, ridicol, jenant, penibil…Lista e infinita!

Explore posts in the same categories: Cunoastere

Lasă un răspuns

