Afirmatii si negatii…

De prin 2008 am devenit pasionata de o anumita ramura a psihologiei… Mi se pare necesara intr-un mediu atat de antrenant ca acesta din viata noastra de zi cu zi… Si aceasta ramura a psihologiei m-a ajutat sa imi cunosc mult mai bine punctele tari in comunicarea cu ceilalti( De ceva timp, tot constat ca oameni cu studii sunt lipsiti de abilitatea de empatie in comunicarem, de abilitatea de a sesiza modul in care interlocutorul poate, la un moment dat, sa reactioneze)… Si pentru ca aceasta parte nou aparuta a psihologiei mi-a deschis multe portite, am inceput sa observ ca de fapt omul comunica prin afirmatii… Negatii sunt incercari de distrugere a unor afirmatii… De exemplu, o propozitie de tipul ” Nu m-am gandit la nimic” arata clar ca pentru a face actiunea de negare, mai intai trebuie sa faci acel lucru, adica, in cazul nostru, sa te gandesti la ceva anume… Ciudat creierul uman si ciudata maniera de a se exprima a acestuia… Deja consider ca pentru a cunoaste o persoana este suficient sa o auzi vorbind… Deci ” Vorbeste-mi ca sa stiu cine esti!”

Explore posts in the same categories: Comunicare, Viata

Lasă un răspuns

