Vinovatie…

Vinovatie- stare care uneori ne copleseste si ajunge sa puna stapanire pe fiecare coltisor din sufletul nostru… Ne simtim vinovati ca am intarziat, ca am uitat, ca am certat, ca am sanctionat, ca am suparat, ca am incetat sa mai visam, ca … Si lista este deschisa… Vinovatia isi are radacinile in adancul fiintei noastre si necesita o destul de mare energie ca sa-si poata alimenta flacara… Oare ceilalti, cei de langa noi, care poate gresesc ca noi sau chiar mai mult, sunt condamnati la aceeasi stare de asuprire??? Sau ei, din nesimtire si indiferenta, se scalda intr-o beatitudine totala???

Explore posts in the same categories: Viata

4 comentarii pe “Vinovatie…”

  1. Jane Says:

    Ca sa simti…vinovatie trebuie sa ai constiinta..

  2. luminita Says:

    Vinovatia este o grea povara. Chiar daca ceilati ne iarta, nu ne putem ierta noi insine si sintem obsedati de greselile pe care le-am facut.


Lasă un răspuns

