Alegeri…

Omul are abilitatea de a alege- sau macar traieste cu iluzia ca poate alege… Si astfel putem sa alegem prietenii, religia, vestimentatia, alimentatia… Fiecare dintre noi are dreptul de a trai si de a se hrani asa cum considera mai eficient pentru propriul spirit si organism… Totusi, unii cred ca doar varianta lor este cea mai buna, este singura care merita acceptata si adoptata… Am ramas surprinsa cand am purtat o discutie despre alimentatie, despre alegerea unora de a nu consuma carne… Si singura concluzie la care interlocutorul meu a ajuns a fost ca o persoana vegetariana duce o viata ” limitata”, ca nu traieste din plin… Apropo, interlocutorul era un el, adica o fiinta ahtiata dupa halit- atata poate, atata face…  Am ramas cu un gust amar cand mi-am dat seama ca traim intr-o societate in care indivizii sunt inca la stadiul de animale, inca la inceputul piramidei…  Fara haleala, adio viata traita la maximum!

Explore posts in the same categories: Viata

Lasă un răspuns

