Primavara…

Primavara a sosit! Oare?! In prima sapatamana a lunii mele a nins, a fost ger, a aparut un peisaj de toamana cu pamant malos si copaci singuratici, tristi si goi, care asteapta ceva, nici ei nu mai stiu ce… Primavara, anotimp al reinvierii, al lumii noi, stagneaza intr-o latenta totala… Parca nici nu ar mai vrea sa vina pe la noi, aceasta iluzie capricioasa… Stau si ma gandesc cand  am mai dorit atat de mult trecerea iernii si aparitia verdetii… Poate ca acum mai mult ca oricand… M-am plictisit de hainele de iarna… M-am saturat de mizeria continua a strazilor pline cu noroi de la minunatele ninsori… M-am ametit de atatea probleme legate de anotimpul rece… Vreau caldura lui mai!

Explore posts in the same categories: Viata

Lasă un răspuns

