Prea frigggggggggg!!!!!!!!

Cica sunt o persoana calma si rabdatoare… Oricum, fie ca sunt, fie ca nu, am ajuns la o limita cu vremea aceasta infernala… Vreau caldura- cred ca am capatat o alergie la frig… Luna mai cu atat de mult frig niciodata nu am mai simtit… Vreau varaa!

Explore posts in the same categories: Viata

7 comentarii pe “Prea frigggggggggg!!!!!!!!”

  1. tharsisr Says:

    Viorel Grecu

    si vara e prea multa caldura

    • tharsisr Says:

      O fi, dar e atat de bine vara! De caldura mai poti sa te feresti: te hidratezi, stai la umbra, iti iei aer conditionat… De frig nu ai cum: chiar daca iti faci cald in casuta, tremuri pana cand te duci la magazinul din colt…. Ca sa nu mai zic de umezeala asta nenorocita combinata cu frig si de bolile pe care le agraveaza…

      • tharsisr Says:

        Scuze ca ti-am sters commentul, dar blogul tau era cu specific politic si, din pacate sau fericire, pe al meu blog nu apar astfel de notiuni… Am incercat sa sterg site-ul si sa iti patrez commentul, dar nu am reusit…

      • luminita Says:

        Parca mi-ai citit gindurile; sint intru totul de acord; mai bine canicula decit frig. Dar, din pacate, vara e prea scurta…

      • tharsisr Says:

        Asa este… Nu sunt innebunita nici de caldurile sufocante, dar deja avem 9 luni de frig… E anormal… Totul a devenit cu josul in sus…

  2. Jane Says:

    Nicicum nu e bine…Nici prea multa caldura si prea mult praf…nici prea mult frig si prea multa zapada… Urasc miezul verii si esenta iernii…
    Dar daca ar fi sa aleg…as alege frigul…. 😀

    • tharsisr Says:

      … E bine cand e cald, nu cand e ger sau canicula… Anul deja s-a impartit in 9 luni de frig si 3 de canicula… Natura e innebunita de schimbarile acestea, iar corpul uman e din ce in ce mai rablagit.


Lasă un răspuns

