Despartire…

In aceasta saptamana,  a trebuit sa ma despart de mult prea multe persoane… Asa  a vrut destinul sa se intample si poate despartirea va aduce numai lucruri bune… Mi-a parut rau ca am fost nevoita sa ma despart de elevii mei, dar sunt convinsa ca viitorul lor va fi bun indiferent de schimbarile care se petrec fara stirea si voia lor… Cele trei clase au fost deosebite, fiecare dintre ele atingandu-ma in mod diferit, oferindu-mi noi si noi cai de a interpreta si de a intelege tinerii in formare… Cu siguranta nu voi uita clipele petrecute alaturi de ei: toti vor ramane in memoria mea cu bune si cu mai putin bune… In suflet, amintirea cea mai dulce va face istorie cum a zis una dintre fostele mele eleve…

 Sa tineti minte ca voi aveti puterea de fi!

Va urez tuturor o vacanta placuta!

Explore posts in the same categories: Viata

4 comentarii pe “Despartire…”


  1. Doamna.. ce frumos..:(.Stefania de la 9-E sunt. Sa aveti parte numai de bucurii..o vacanta placuta

    • tharsisr Says:

      ;)) De parca nu mi-as fi dat seama cine esti din poza;)) Multumesc frumos pentru urare! Sper sa imi aduc aminte cu placere de aceasta vacanta destul de grea( poate nu mai grea decat altele)! Sa ai grija de tine si de Alex!


  2. O sa am doamna.Si dvs aveti grija.Ati lasat o amprenta suficient de vizibila in sufletele noastre.>:D<!


Lasă un răspuns

