Trust can kill or set you free…

O fraza pe care o ador, care ascunde mult adevar, care ma avertizeaza si care ma provoaca… O fraza care de mai bine 15 ani este prezenta in sufletul meu… Si aseara in mijlocul gandurilor pline de veninul eventualei muscaturi mi-am adus aminte de ea si mi-am dat seama ca nu e completa… Increderea este intotdeauna impartasita- stiti cum e vorba ceea Imi zici, iti zic… Oricum secretele sunt mereu porti pentru cai nebanuite… Oare putem sa riscam si sa le deschidem? Putem supravietui cu ele deschise? Putem cutreiera locurile pe care ni le-au infatisat? Trust can kill you or set you free… but what about the truth?!?

Explore posts in the same categories: Comunicare, Cunoastere

10 comentarii pe “Trust can kill or set you free…”

  1. luminita Says:

    Chiar ieri ma gindeam sa te intreb cine e autorul acestei fraze…
    Uite un citat despre increderea impartasita sau, mai exact, despre autodezvaluire – ”The human heart, at whatever age, opens only to the heart that opens in return.” Maria Edgeworth

    • tharsisr Says:

      Autorul citatului este fictiunea realitatii( un personaj de mult uitat)… Intr-adevar, avem tendinta de a ne deschide sufletul si, in consecinta, de a ne marturisi secretele persoanelor care fac acelasi lucru…

  2. The Saint Says:

    If you tell your boss what you really think of him, always…the truth will set you free.

  3. tharsisr Says:

    Well, you never know what might happen… Try it and we’ll see…

  4. Jane Says:

    ”Imi zici, iti zic”….asta nu e incredere…

    • tharsisr Says:

      Ba da- cel putin din punctul meu de vedere… Cand spui ceva personal cuiva atunci ai incredere ca acel cineva iti va pastra secretul… Si de obicei ne destainuim persoanelor care la randul lor au facut-o fata de noi… De ce zici ca pentru tine nu e incredere?

      • Jane Says:

        Pentru ca pare santaj…iti spun ceva cu conditia ca si tu sa imi spui ceva… Daca am incredere intr-o persoana ii spun…nu astept ca si ea sa-mi spuna ceva…Poate nu vrea, nu simte nevoia, poate nu are ce…

  5. tharsisr Says:

    … Toata lumea are ce… Faptul ca nu vrea ridica un semn de intrebare asupra persoanei respective, nu crezi?!? Toata lumea simte nevoia sa se destainuie- si atunci cand o face are incredere in persoana careia ii marturiseste aspecte din viata personala si nu numai…


Lasă un răspuns

