Interpretari infuzate de prostie…

Mereu am considerat ca om prost nu exista… Mereu am stiu ca interpretez prea mult ceea ce spun oamenii si uneori gasesc un inteles la care poate nu s-au gandit in mod constient acestia… Mereu am inteles ca lumea e diferita si ca fiecare are un mod unic de a fi chiar daca trece prin aceleasi incercari ca milioane de oameni… Si totusi, am avut pana astazi o persoana in viata mea, despre care am mai scris, care m-a socat din ce in ce mai mult- nu-si da seama de ceea ce zice, nu stie ca trebuie sa constientizeze aberatiile din vorbirea subreda pe care o are… Astazi, vorbind despre ceva vesel, ceva care te deconecteaza de la lucrurile rele si dure ale existentei, imi aduce aminte de boala mea… Care a fost rostul?!? Sa ma faca sa sufar si sa ma enervez atunci cand uitasem de ceea ce am, de ceea ce ma asteapta… Cineva mi-a zis despre ea ca ” ori e proasta, ori se face” si am ajuns la concluzia ca nu se face… Ce e de facut cand ai in viata ta o astfel de persoana?!? O accepti cu o asemenea conduita aberanta sau o stergi de pe lista?!? … Cred ca lista e mai lejera cu o persoana…

Explore posts in the same categories: Viata

8 comentarii pe “Interpretari infuzate de prostie…”

  1. luminita Says:

    Bineinteles ca o stergi de pe lilsta; dar ce faci atunci cind nu poti evita acea persoana pentru ca face parte din anturajul tau si nu detii controlul asupra situatiei.

    • tharsisr Says:

      Persoanele pot fi ignorate- spun acest lucru din proprie experienta( poate cel mai sanatos si sigur tip de experienta!)… In viata, anturajul ti-l alegi si, alegand, detii controlul.

      • luminita Says:

        Si daca sint colegi, vecini, rude ? Cred ca sint situatii in care nu ai de ales si singura solutie ramine, asa cum spui tu, sa-i ignori.

  2. tharsisr Says:

    Nu e adevarat- viata e o suita de alegeri… Depinde de tine cum vor fi relatiile interumane…

  3. Anca Says:

    Si a mai ramas cineva pe lista?

  4. Anca Says:

    Dar de unde stii cand cineva e important si merita intr-adevar sa ramana pe lista?


Lasă un răspuns

