Clone…

Acum cateva zile am vazut intr-un mijloc de transport in comun un fapt mai putin obisnuit- o femeie cu trei copii de varste diferite care semanau leit intre ei… Parca ar fi fost clonati… Oare de ce a tinut femeia respectiva sa faca intr-o perioada tulbure a societatii romanesti, si nu numai trei,  copii pe care sa ii imbrace la fel-in aceleasi culori, in aceleasi articole vestimentare de dimensiuni diferite,  sa ii tunda la fel si sa ii care dupa ea la cumparaturi- evident daca era plina de bani pentru a-si putea ingriji fara probleme progeniturile, ar fi avut si posibilitatea unei bone macar cu jumatate de norma ca sa poata sa isi faca piata in liniste… Sau poate raspunsul adecvat ar fi ca tocmai din cauza crizei s-a pus femeia si barbatul la facut copii- macar saia ajutorul de la stat decat sa se intoarca la un serviciu incert… Sau poate pentru ca se conducea dupa conceptia mai mult decat inepta din punctul meu de vedere : ” unde mananca unul, mananca si altul”- de parca un copil inseamna doar mancare… Oricum cele trei clone mi-au ramas in memorie … Oare peste 20 de ani vor fi la fel?

 

P. S. : A mea mama crede ca poate isi dorea o fata si a avut ghinion… Am mai auzit de astfel de specimene care vor neaparat un anumit copil si stau sa faca o echipa de fotbal…

Explore posts in the same categories: Viata

6 comentarii pe “Clone…”

  1. Lacra Says:

    Poate femeia chiar si-a dorit trei copii, poate nu e dusa cu capul, poate materialul genetic de care beneficiaza a facut ca cei trei sa semene asa de bine, poate nu vrea bona pentru ca vrea sa-si creasca singura copii, nu cu o straina, poate ii ducea sa le cumpere pantofi si avea nevoie de toate picioarele dupa ea..nu mai fi asa pesimista :)).pup. Lacra.

    • tharsisr Says:

      Buna Lacramioara… Pesimista?!? Poate da, poate nu… Oricum ce m-a socat( pentru ca a fost un minisoc) nu a fost numarul bebeilor, nici sexul lor, ci modul in care erau imbracati, tunsi, etc… Mi s-a parut penibil sa ii faci la indigo… In legatura cu numarul bebeilor doamnei respective putem sa ne dam cu parerea- asa cum ai zis si tu putea sa cumpere pantofi( totusi la Piata Drumul Taberei parca nu se gasesc)…

      P.S. Oare barbatii de ce nu- si iau dupa ei bebeii??? Raspuns: Pai ca mama nimeni altcineva… Ahaaa!

  2. gaftoi gina Says:

    amuzant de socant :))) o fi sperat la tripleti :)))

    oricum vremuri tulburi au strabatut romania de dinainte sa se fi chemat asa, iar dragostea bat-o vina nu ocoleste pe toata lumea.

    ar fi atat de frumos sa vezi cat mai multi barbati cu bebeii dupa ei, insa ei fie sunt la munca, la mesterit prin casa, fie sunt prea egoisti si prosti pentru a-si ajuta sotiile sau poate si-au luat campii sau i-a luat tanti cu coasa. :))))

    cat de mult as vrea sa am si eu o bona sa stea uneori cu doar una bucata copil, dar deh’ , am casa, am masina – trai decent – dar si datorii la banci. indemnizatia mea destul de frumusica ma intretine pe mine si pe una bucata copil, salerul sotului plateste danganalele… cam adio trai decent si emancipat, sau’mana trai de azi pe maine. dar asta nu in seamna ca ne punem streangul de gat ci speram sa mai avem inca una bucata copil caci ei sunt cu adevarat toata bogatia noastra. iti doresc sa ai unul cat mai repede sa vezi cat de fericita te poate face.

  3. gaftoi gina Says:

    asa am vrea, dar mai incolo un pic… Sa fie!


Lasă un răspuns

