Atac!

Astazi am fost ” certata” pentru posturile din urma deoarece prezint o situatie negativa si, mai mult decat atat, nu am nicio dovada… Din acest motiv, am ajuns la concluzia ca e poate cel mai bine sa fac un minisondaj( aproximativ 30 de persoane- barbati si femei, care au fost/ sunt intr-o relatie de concubinaj- cu acte sau nu) si sa vad exact cat de egale sunt cele doua sexe din punct de vedere al repartiei muncii…

 

De asemenea, vreau sa mentionez pentru cei care inca nu si-au dat seama ca eu prezint pe acest blog o parere pur personala( subiectiva care desi poate parea universala este doar a mea, proprie si personala) care este uneori influentata de diferite aspecte ale vietii mele( asa cum e si normal) si ca daca sunt aici posturi care ofenseaza sensibiliatea unora atunci ii rog  fie sa nu mai citeasca,  fie sa citeasca si sa aduca argumente clare ca ideile mele sunt proaste sau lipsite de coerenta… Va multumesc!

Explore posts in the same categories: Comunicare, Cunoastere, Viata

2 comentarii pe “Atac!”


Lasă un răspuns

