Masina timpului…

Astazi am auzit ” Vreau sa merg la mare” si in clipa in care mesajul a aparut in creierasul meu mi-am dat seama ca eu vreau o masina a timpului… Si imediat ce aceasta dorinta s-a concretizat prin materia cenusie, mi-a aparut in minte urmatoarea intrebare” Si pentru ce sa o folosesc?!? Pentru a ajunge in viitor sau pentru a ma reintoarce in trecut??” Inca nu stiu ce ar fi mai indicat… Unii ar zice ca niciuna dintre cele doua variante, altii ar zice de intoarcerea in trecutul plin de greseli, iar altii ar alege sa vada cu viteza luminii viitorul misterios…

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

4 comentarii pe “Masina timpului…”

  1. luminita Says:

    de multe ori as vrea sa dau timpul inapoi sa iau alte decizii, sa fac lucrurile in alt mod.

  2. Jane Says:

    Singurul motiv pentru care mi-as dori sa am o masina a timpuluiar fi pentru a calatori in trecut…in special in cele doua perioade care ma fascineaza: Roma antica si Bucurestiul interbelic….


Lasă un răspuns

