Intalniri…

Weekend-ul trecut am facut o noua incercare- o minunata pizza cu ciuperci si parmezan( un deliciu) si pare-se ca a fost reusita… Poate ca tot raul s-a terminat… Poate ca tot raul se va termina odata cu trecerea in noul an… Cred ca acum este pentru prima oara cand imi doresc ca timpul sa treaca mai repede si ca vindecarea mult dorita sa devina 100% realitate… Inca putin si noul an imi va ciocani cu tact la usa… Un an pe care il vreau total diferit de ceea ce a fost pana acum… Il vreau insorit si plin de energie… Intalniri cu oameni, cu straini, cu ani… Intalniri cu mancaruri delicioase si cu anotimpuri secerate de frig… Si totusi, intalnirea de sambata a fost interesanta- ce poate fi mai interesant decat observarea oamenilor?!? … Intalniri, viata!

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

4 comentarii pe “Intalniri…”

  1. luminita Says:

    ce coincidenta!!! in weekend si eu am fost la o intilnire la o pizzerie si am mincat tot pizza cu ciuperci si parmezan; as fi mincat 2.

  2. The Saint Says:

    Asta da coincidenta….NU cumva voi ati fost la aceeasi intalnire?!?


Lasă un răspuns

