Fluturas de iarna…

Astazi am reusit sa imi indeplinesc o dorinta de ceva timp amanata- aceea de a-mi lua o carte ” proasta”, de a citi ceva care sa ma deconecteze total de ceea ce fac zi de zi…  Astazi am fost la Carturesti si mi-am cumparat o noua carte de Andrei Makine( o sa scriu la un moment dat de aceasta si voi prelua de la meand postul despre prima mea carte citita, scrisa de autorul mentionat)… Astazi mergand incet pe Magheru, in dreptul unui magazin obscur, un fluturas a prins viata si, parca speriat de aerul ticalos si parsiv, a inceput sa zboare de colo- colo langa geamul- martor al propriei sale nasteri si posibil al viitoarei sale disparitii… O pata de culoare precum cele facute in copilarie, pe foi,  la orele de desen…  Un fluturas al lunii decembrie care s-a lasat pacalit de soarele neindurator… Oare cati fluturi sunt pe aceasta lume?!? … Un fluturas zburator al iernii…

Explore posts in the same categories: Viata

Lasă un răspuns

