Inca un an…

In cateva ore se va mai scurge inca un an… Un an bun pentru unii, groaznic pentru altii… Pentru mine, anul 2011 a fost decisiv pentru ca m-a purtat pe cai nebanuite in noaptea in care s-a nascut… A fost un an dur care m-a atins mai mult mai mult decat toti ceilalti, multi la numar… Anul 2011 este unul al incercarilor- un an pe care mi-l aduc aminte atat pentru lucruri bune, cat si pentru lucruri rele… Un an in care viata s-a condensat si mi-a deschis anumite porti( pe unele le-am vazut clar si le-am deschis, pe altele doar le-am intrezarit si poate le voi deschide si altele care poate au ramas invizibile ochiului meu, dar nu si sufletului, aceea voce interioara pe care de multe ori am ignorat-o si care m-a atentionat mai dur decat imi puteam inchipui)… Un an care va pleca pentru totdeauna in aceasta noapte… Si un alt an se va naste… Si nu pot decat sa ma intreb cum va fi anul bebe…

Explore posts in the same categories: Viata

Lasă un răspuns

