Sensibilitate…

Acum o saptamana am auzit vorbindu-se despre sensibilitate… Sau mai bine zis am auzit parerile unor persoane despre aceasta trasatura si,  ascultand-le, mi-am dat seama ca intreaga lor gama de notiuni si definitii nu m-a caracterizat niciodata si nici nu se va intruchipa vreodata in sufletul meu… Poate ca ratiunea din mine este mult prea puternica pentru a ma lasa furata de imagini din alte lumi, fie ele spirituale sau nu… Poate ca structura mea este mult prea aspra pentru a putea sa cedez in fata unor lucruri exterioare atat de usor… Poate ca lumea m-a invatat inca din fasa ca trebuie sa fiu cu capul pe umeri… Poate ca dorinta de a avea dovezi este mult prea mare… Poate ca nu am vrut niciodata sa fiu sensibila…

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

14 comentarii pe “Sensibilitate…”

  1. Anca Says:

    Vrei sa spui ca persoanele sensibile nu au capul pe umeri?

  2. tharsisr Says:

    Din punctul de vedere al scuzelor… ” Vai, dar eu sunt sensibila nu pot sa fac asta” … ” M-a terminat ce mi-ai zis! Cum ai putut sa imi zici asa?!?”, ” Sper sa nu spuna cine stie ce ca eu sunt altfel si intru in depresie”…

  3. Anca Says:

    Le-am citit. Ce vrei sa spui? Ce ar trebui sa vad?

    • tharsisr Says:

      Reciteste-le si poate vei vedea… Cand esti sigura 100% ca nu vezi ceea ce ar trebui sa vezi, sa ma anunti!

      • Anca Says:

        In primul rand nu am priceput de ce m-ai pus sa le recitesc. In al doilea rand nu inteleg de ce ti-e atat de greu sa raspunzi clar la o intrebare. Daca am intrebat ceva e pentru ca nu am inteles.

  4. tharsisr Says:

    Ti-am zis sa le recitesti pentru ca ai pierdut esenta a ceea ce eu am vrut sa spun in postul meu… Nu imi e greu sa raspund, dar mi se pare mai important sa iti dai seama singura ce anume ai inteles gresit… Intr-adevar, dar avand un creieras poti sa incerci sa iti dai seama ce si cum, nu crezi?!?

    P. S. : ” Sau mai bine zis am auzit parerile unor persoane despre aceasta trasatura si, ascultand-le, mi-am dat seama ca intreaga lor gama de notiuni si definitii nu m-a caracterizat niciodata si nici nu se va intruchipa vreodata in sufletul meu…”

    • Anca Says:

      Tot sunt confuza…
      Raspunsul meu se referea la „Vai,dar eu sunt sensibila…”
      Ai zis acolo „gama de notiuni si definitii”. Gama de notiuni si definitii pe care ti le-au dat persoanele respective? Dar, folosind aceste cuvinte (plus „intreaga”) nu stiu daca am mai ramas vreo definitie care sa nu fie data, motiv pentru care ti-am spus ce inteleg eu printr-o persoana sensibila – din intraga gama. Dar cine stie, creierasul meu poate nu functioneaza cum trebuie…

      P.S. Pentru tine ce inseamna a fi o persoana sensibila?

      • tharsisr Says:

        Raspunsul meu se refera la tot ce s-a scris aici, incepand cu ” Anca Spune:

        februarie 12, 2012 la 6:39 am e

        Vrei sa spui ca persoanele sensibile nu au capul pe umeri?”

    • tharsisr Says:

      Imi pare rau ca s-a ajuns la o discutie atat de ” dura”, dar eu nu mi-am exprimat in post deloc parerea despre oamenii sensibili, ci mi- am exprimat o parere despre cei care se cred sensibili, desi sunt cu totul altceva…


Lasă un răspuns

