Altarul!

Joi am fost intr-o vizita speciala… Si ajungand la persoana respectiva am fost invitata intr-o incapere mai mult decat ciudata… O incapere care continea un adevarat cult al propriei persoane: icoane mai noi sau mai vechi si fotografii ale proprietarului( doar atat, doar imaginea proprie a fiintei care mi-a deschis usa, doar imaginea solitara a unei fiinte singure care se regaseste printre icoane asemenea unei calugarite)… M-a socat aceasta idealizare si iubire narcisista… Oare i-a trecut vreodata prin minte ca odaia respectiva, impodobita cu altarul semipagan,  inspaimanta vizitatorul?!? Oare s-a gandit ca ilustreaza atat de profund singuratatea sufleteasca a propriei fiinte?!? Oare a meditat asupra aspectului penibil care o innobileaza printre icoane si fotografii in care se vede nevoita sa apara singura fara alt suflet fie el uman sau nu?!? De ce si-ar face cineva un adevarat altar intru cinstea propriei personalitati?!?

Explore posts in the same categories: Comunicare, Cunoastere, Viata

2 comentarii pe “Altarul!”

  1. ioniboni Says:

    Uh! Si eu am cunoscut o persoana asa.Avea nu doar o incapere plina cu fotografiile propriei persoane,ci toata casa! Si in plus chestii personalizate,cum ar fi: pad-ul,cani,vaza cu flori etc
    Nici pe mine nu m-a lasat frumos impresionata,si vorba ta ,oarecum inspaimantata.O fi doar narcisismul.Sau stiu eu?


Lasă un răspuns

