Secte…

Nu stiu de ce, dar observ cum multe persoane din jurul meu, persoane destul de inteligente si invatate, se lasa prada unor secte mai mult sau mai putin religioase, dar pline de credinta… Acum un an, o persoana a intrat intr-o noua lume, aceea vegana, trecand peste tot ceea ce crezuse nu cu mult timp in urma… Acum ceva timp, am vazut cum alta se increde in lumea transcendentala, a altor fiinte… Oare de ce sunt oamenii atat de usor influentati?!? Oare de ce le este mai usor sa isi explice propria existenta prin existenta altora: fie alimente, fie fiinte obscure?!? Oare le este atat de greu sa se cunoasca si recunoasca?!? Si uite asa sectele pun stapanire pe lume… Oare vor deveni ele credinta absoluta?!?

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

4 comentarii pe “Secte…”

  1. luminita Says:

    iata unele explicatii:
    sectele-si-lucrarea-lor-in-lume…

    • tharsisr Says:

      Imi pare rau ca m-am vazut obligata sa iti blochez linkul, dar blogul meu nu a fost, nu este si nu va fi niciodata o cale de a ajunge fie la site-urile politice, fie la cele popesti( cele din urma, dupa a mea umila parere, ar trebui sa ramana la biserica printre icoane si rugaciuni). Multumesc pentru intelegere!

  2. luminita Says:

    nu am vrut sa fac reclama la nimic; doream numai sa citesti unele posibile raspunsuri la intrebarile tale, care sper ca nu erau retorice.


Lasă un răspuns

