Unghiute negre…

De cand aveam 14 ani, am avut pasiunea pentru unghiutele negre… Imi placea sa imi vad unghiile de culoarea smoalei… Si am folosit aceasta culoare/ nonculoare multi ani, le-am si uitat numarul… Ani in care unghiutele negre devenisera un fel de carte de vizita… Si acum cateva saptamani am incercat, dupa o pauza indelungata, sa le am iar negre… Si incercand, am esuat, dandu-mi seama ca nu mai sunt ceva al meu, ca au devenit un lucru strain care ma apasa si care ma descurajeaza… Acum cateva saptamani, oja neagra a fost trecuta pe lista neagra… Trist?!? Nu stiu- la inceput am crezut ca da, dar acum imi dau seama ca a fost o schimbare, o transformare care a venit din interior… Varsta bat-o vina! Sau experienta?!?

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Iubire, Viata

2 comentarii pe “Unghiute negre…”

  1. ioniboni Says:

    Perioada in care te reprezentau unghiile negre,a trecut.Acum ai descoperit probabil ca si cu alte culori,unghiile-ti pot fi frumoase


Lasă un răspuns

