Sangele si iubirea…

Se zice ca sangele apa nu se face… Se zice ca un copil din trupul tau este minune dumnezeieasca… Totusi, eu cred ca orice copil este un univers plin de frumusete, speranta si lumina si sunt uimita ca oamenii considera ca un copil adoptat este bun doar atunci cand corpul nu iti permite sa procreezi… Mi se pare incredibila aceasta stare pura de egoism: atata timp cat pot sa fac, nu am nevoie de ” copilul altuia”, dar daca am un handicap,  atunci nu am ce sa fac, trebuie sa ma multumesc cu sangele altuia care nu va fi niciodata al meu cu adevarat, ci un substitut, o fiinta pe care am luat-o pentru a-mi ascunde incapacitatea de a fi femeie/ barbat pe deplin… Ce poate fi mai scarbos decat acest lucru?!? Ce poate fi mai ipocrit decat aceasta afirmatie/ gandire a multora dintre noi care refuza sa accepte faptul ca dragostea adevarata nu tine de sange, ci de ceva superior acestuia?!? …

 

P. S. : Cuvantul handicap este cel gandit/ utilizat de aceste fiinte( care nu pot fi numite umane) care sunt cu adevarat sterpe!

Explore posts in the same categories: Iubire, Viata

Lasă un răspuns

