Boala…

In ultimul timp, calvarul vietii mele a fost reprezentat de boala( indiferent de forma pe care aceasta a binevoit sa o ia)… Si cum am inceput anul cu o raceala zdravana, am decis sa inchei acest sezon cu o alta la fel de amuzanta… Si de cateva zile bune m-am reintalnit cu dna gentamicina pe care n-o mai vazusem din 2008( si pe care sper sa nu o mai privesc in ochisorii ei cei limpezi pana prin anul de gratie 2015)… Urasc bolile, dar se pare ca ele ma iubesc pe mine cu aceeasi intensitate… Acum ca a trecut ma gandesc cu speranta la mugurii salciei pe care i-am vazut  in drumul meu spre farmacie… Muguri ai primaverii, ai iubirii si de ce nu? ai vacantei!

Explore posts in the same categories: Viata

Lasă un răspuns

