21 de copii in 30 martie!

Astazi, de ziua mea, am avut parte de unul dintre cele mai emotionante momente ale carierei mele( altul se regaseste in amintirea tortului care mi-a fost daruit la finalul anului trecut!) 21 de copii au venit sa ma felicite si sa imi ureze un calduros La multi ani! A fost o clipa care a trecut mult prea repede, dar care mi-a umplut sufletul cu o iubire unica fata de acesti oameni aflati la inceput de drum! Va multumesc mult pentru iubirea pe care mi-o oferiti si pentru respectul pe care mi-l purtati! Sper ca mereu sa ma regasesc cu drag in amintirea voastra, asa cum si voi veti fi mereu prezenti in mintea si inima mea! Multumesc!!!

Explore posts in the same categories: Iubire, Viata

4 comentarii pe “21 de copii in 30 martie!”

  1. The Saint Says:

    La multi ani! 😀

  2. Vlad Says:

    La Multi Ani putin intarziat asa ! 🙂


Lasă un răspuns

