V-ati indragostit vreodata?

Astazi am avut o ora speciala in care au fost dezbatute lucrurile frumoase si urate din viata… O ora in care sufletul s-a deschis si, astfel,  li s-a permis strainilor sa un tur al acestei lumi noi si sa se gandeasca la ce se afla in spatele usilor, in general ferecate… Astazi cativa copii si-au deschis sufletul si, mai mult ca sigur, au vorbit cu oarecare teama si cu multa sinceritate… Si tot astazi, unul dintre acestia m-a intrebat daca m- am  indragostit vreodata… Primul raspuns tacit, regasit doar in al meu creieras a fost ” da, m-am indragostit de mai multe ori’ si totusi, meditand asupra acestei intrebari, mi-am dat seama ca am iubit de mai multe ori, dar ca indragostita nu am fost niciodata pentru ca raspunsul a venit din materia cenusie si nu din suflet… Am iubit, dar mereu am fost lucida cu ale mele sentimente, evitand mereu sa cad prada acelei infatuarii zis adolescentine… Mereu mi-a placut sa stapanesc si stiinta ca o dragoste nebuneasca m-ar putea domina, m-a indemnat mereu sa fiu precauta si sa daruiesc totul constient… Aceea spontaneitate a indragostirii pe care multi o viseaza, mi s-a parut si mi se pare o iluzie din care trezirea este mult prea dureroasa pentru a putea fi suportata… Se vorbeste in iubire despre aceea saptamana oarba pe care am cunoscut- o si care si-a facut efectul, dar nu si-a lasat si consecintele, cred eu tocmai datorita acestei dorinte permanente ale mele de a analiza. Iar un sentiment de iubire, oarecum lucid, este constient de ce poate fi si de ce nu…

Explore posts in the same categories: Iubire, Viata

15 comentarii pe “V-ati indragostit vreodata?”

  1. Anca Says:

    Daca nu ai fost indragostita inseamna ca nu ai iubit niciodata. A te indragosti inseamna a incepe sa iubesti.

  2. Anca Says:

    Poftim? Care sinonimie? Eu nu ti-am dat niciun sinonim, ti-am explicat doar ce inseamna „indragostit”.

  3. Anca Says:

    „a te indragosti”

  4. luminita Says:

    ce ti-a placut sa stapinesti?
    si, daca nu ar exista ”trezirea” din indragostire, te-ai lasa dominata?

    p.s. nu-mi place cuvintul ”creieras”.

  5. tharsisr Says:

    … Si ca fapt divers, de ce nu iti place dl creieras?!?

    • luminita Says:

      in general, nu-mi plac diminutivele.
      si nu imi mai place inversarea intre substantiv si pronumele posesiv.
      fiecare cu stilul lui. 🙂

      • tharsisr Says:

        Exact! Asa ca nu am vazut rostul afirmatiei tale… Pentru ca tie nu-ti place, ar trebui sa schimb ceva ce mie imi place la nebunie?!?

  6. tharsisr Says:

    @ Anca- draga mea cititoare, mea culpa( for my best friend): ai dreptate, am scris gresit pentru ca al meu comment trebuia sa fie asa: Da, ai incercat sa imi explici, folosind relatia semantica mai sus mentionata!

    • tharsisr Says:

      Si pentru ca tu ai devenit o persoana atat de importanta pentru mine, o sa iti explic mai pe larg cum e treaba cu indragostirea si cu iubirea… Ca dubiile sa fie departe de tine, aidoma confuziilor existente in aceste momente de inceput!

  7. tharsisr Says:

    @luminita- sper ca nu te-au deranjat cuvintele mele( pur si simplu, vor sa exprime a mea dorinta de a-mi apara constructiile sintactice si lexicale).


Lasă un răspuns

