Cheile Dobrogei…

In gimnaziu, geografia era materia mea preferata pentru ca doamna profesoara era o femeie exceptionala care, la fiecare lectie, ma transporta in acele locuri minunate, dintre care multe vor ramane doar in amintirea povestirii ei… Era o femeie cu o voce blanda si cu o privire agera careia putine ii scapau, dar care avea acel dar al oratoriei, al cuvantului… Mereu m-a captivat si mereu m-am gandit la ea cu multa admiratie si simpatie… Si ca sa revin la titlul acestui post, spre rusinea mea, desi aveam notiuni despre geologia Dobrogei, nu stiam de existenta acestor Chei… Si cum toata viata invatam, experimentand, am decis ca trebuie sa le vad si sa le iau cu mine pentru totdeauna… Zis si facut- la inceputul acestei sapatamani am reusit sa vad inca o minunatie a acestei tari atat de bogate si atat de haituite… Desi Cheile nu se regasesc pe o zona intinsa, ele farmeca privirea oricui prin verdele imaculat, prin peretii galbeni si prin prezenta micilor vietati care misuna, alergand de colo- colo… Cheile Dobrogei, un loc ascuns si pasnic care m-a facut sa imi amintesc de doamna profesoara de geografie… Un loc pe care trebuie sa il mai vizitez: in aceasta toamna!

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

Lasă un răspuns

