Oameni murdari si copii nevinovati…

Astazi am fost la targuiala… V-am zis vreodata cat urasc eu cumparaturile?!? Nu cred! Ei bine, le detest… Mereu mi s-a parut cea mai mare pierdere de timp: sa stai sa intri din magazin in magazin sa iti iei niste toale… Ma rog, asta e viata pe care o traim si de cand cu prostia lui Adam si curiozitatea Evei trebuie sa ne ocupam si de aceste aspecte ale existentei… Si astazi, cum v-am zis, am fost la cumparaturi… Si totusi, postul meu nu vrea sa reflecte materialele si toalele in posesia carora am intrat si o intamplare la care am asistat si care m-a scarbit pana in adancul sufletului: un baietel si o femeie in varsta… Baietelul cade si baba incepe sa tipe la el si sa il certe- nu este prima oara cand vad cum,  la o cazatura,  cel mic e certat, dar a fost prima data cand copilul, ridicandu-se si luptandu-se cu sacosa mai mare ca el, incepe sa mearga si sa schiopateze… Era un baietel de vreo 10 anisori care avea un defect al unui picior… Un baietel care abia putea sa paseasca si care, poate intr-un moment de neatentie, s-a impiedicat… Oare merita acele tipete isterice ale cucoanei care il acompania?!? Nici macar nu l-a privit, nici macar nu l-a intrebat daca il doare sau daca s-a julit… A mers mai departe si el, saracul, taras- grapis, se tinea dupa ea, chinuindu-se cu marea lui sacosa… A reusit sa ajunga langa dama disperata si acra la suflet, dupa ce s-a confruntat vitejeste cu un sir de scari… Mereu am stiut ca unii oameni sunt rai… Dar chiar atat de rai fata de un copil mic, nu am mai vazut… Oare asa voia ea sa il intareasca pentru viata?!? Oare era al familiei sau era un copil luat pentru cateva milioane de lei vechi pe luna?!? De ce unii sunt atat de murdari si scarbosi?!? Oare ea cand va fi imobilizata la pat, va fi ajutata de micul schip cu sacosa mare?!? Anumite lucruri nu trebuie sa fie iertate!

Explore posts in the same categories: Viata

4 comentarii pe “Oameni murdari si copii nevinovati…”

  1. luminita Says:

    Acest soi de oameni nu ar trebui sa fie parinti, fiindca nu au resurse sufletesti; insa nici macar nu realizeaza acest lucru. Nu sint capabili sa arate compasiune, afectiune, nu pot empatiza cu copilul. Consecintele sint dramatice pentru copil: va vedea viata ca un loc in care exista numai suferinta, se va simti o povara, vinovat, isi va forma o imagine de sine negativa.

    • tharsisr Says:

      … Care soi: mama si tatal care isi lasa copilul in grija unei astfel de femei- ruda sau nu; bunica; statul care nu ofera notiuni/ ajutor financiar de contraceptie femeilor din zonele precare ale societatii ?!?

  2. luminita Says:

    Comentariul meu a fost o incercare de a arata cit rau fac oamenii care ajung sa fie parinti sau ingrijitori de copii fara a avea resurse afective. La intrebarile tale nu stiu sa raspund. Sint teorii psihologice si sociologice care cauta sa explice acest fenomen.

    • tharsisr Says:

      Ai zis ” Acest soi de oameni nu ar trebui sa fie parinti”, in niciun moment nu ai vorbit de cei care au grija de copii… Vrei sa spui ca nu ai nicio parere despre acest fenomen?!? Teoriile sunt teorii, practica este pana la urma ceea ce conteaza…


Lasă un răspuns

