Medici si incompetenta!

Viata mi se pare atat de dura incat rar se mai intampla ceva care sa ma socheze… Si totusi in aceasta saptamana am avut o doza de soc din cauza unui incompetent imbecil din sistemul medical care, fiind nevoit sa imi faca o radiografie abdominala, o greseste pe prima, motivand ca nu se vede( ce naiba trebuia sa se vada sau mai bine zis cum naiba de nu se vedea n-am inteles si nu voi intelege!) si imi cere sa fac alta la cateva minute distanta( nedumerita nitel, ma las convinsa ca o proasta mai mare ca el atunci cand imi garanteaza din lipsa totala de materie cenusie ca nu are nimic, ca nu imi dauneaza) care este din nou gresita…. Medicul radiolog care,  era pe alte meleaguri in ziua cu pricina,  imi cere ieri, cand ma duc sa iau rezultatul si aflu cu stupoare ca nu se vede ceea ce trebuia sa se vada pentru ca imbecilul de la IDS Laboratoires nu pozaze ce trebuia, ca as fi nevoita sa mai fac una! Auziti voi?!? Inca una!!!! Deci aia ar fi vrut sa fac a treia radiografie abdominala din cauza imbecilului de asistent de radiologie de la firma mai sus mentionata pe al sau nume Neagu Florin( pentru cei care vor avea nevoie de asa ceva, va anunt ca lucreaza in incinta policlinicii Cetatea Histriei- feriti-va si de firma care e vinovata de angajarea unui astfel de om si, mai ales de imbecilitate)… Ca o persoana normala, cel putin in acele moment, refuz motivand ca ar fi a treia… Doctorita e mirata ca imbecilul m-a pus sa fac inca una, intreband si ea cum adica nu se vedea?!? Faptul ca doctorira a inceput sa il dracuie si sa ii dracuie pe toti copiii astia zicandu-le prosti nu ma incanta cu nimic… Nu am cum sa imi fac urmatoarea investigatie fara aceasta radiografie si nu am cum sa primesc tratament daca nu mi-o fac pe urmatoarea… Si uite asa platim asigurare obligatorie scarbosilor astia pentru a ne radia inutil( de doua ori ca asa e mai bine)! Ce merita indiviul asta dobitoc?!?

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

2 comentarii pe “Medici si incompetenta!”

  1. luminita Says:

    Cei incompetenti ar trebui sa plateasca pentru greselile lor, care pot costa sanatatea sau viata bolnavilor.
    Am intilnit si medici/ asistenti buni (profesional si uman), dar si din cei care si-au gresit cariera.
    Un medic/ asistent adevarat stie medicina, stie sa o puna in practica si stie sa comunice cu orice bolnav, indiferent de educatie, virsta, personalitate etc.
    Atunci cind am avut experiente neplacute, am renuntat la serviciile lor.
    Sa nu uitam subiectivismul; un bolnav poate fi multumit de felul in care a fost tratat, in timp ce altul sa nu aiba aceeasi parere.

  2. tharsisr Says:

    Sunt de acord ca oamenii sunt, asa cum e si normal, subiectivi, dar atunci cand e vorba despre ceva exact, nu ai cum sa fii decat imbecil!


Lasă un răspuns

