… Mi s-a zis…

Mi s-a zis ca am o atractie pentru subiectele negative,  majoritatea posturilor mele tratand aspecte mai putin placute pe care le observ de-a lungul zilelor sau saptamanilor… Mi s-a zis ca acestea reflecta latura pesimista a personalitatii mele si ca, numai citind titlurile posturilor, cineva isi poate da seama de acest lucru… Pana in acel moment, aceasta modalitate de a ma interpreta mi-a fost cu totul straina… Si,  la randu-mi citind posturile, mi-am dat seama ca intr-adevar prezint lucruri care pot fi neplacute, care pot deranja, dar alegerea lor este voluntara si are drept scop dorinta mea de critica, de a scoate in evidenta ceea ce ma deranjeaza sau ma socheaza…

Explore posts in the same categories: Comunicare, Viata

6 comentarii pe “… Mi s-a zis…”

  1. eumiealmeu Says:

    cineva, vazand ca uneori am aceeasi tendinta, mi-a spus ca nu va fi citit niciodata blogul meu, pentru ca oamenii vor ceva pozitiv. despre acelasi lucru s-a discutat si la congresul blogarilor de vineri, pe care il poti asculta pe socialmediaforparents.ro
    poate te intereseaza! 🙂

  2. Luminitz Says:

    Nu cred ca e necesar sa scriem numai lucruri frumoase si cu happy end….pentru asta exista cartile, filmele, povestile pentru copii. Insa, nici a te focaliza pe elementele negative, pe critici, pe defectele celor din jur si a evidentia tot ce e mai rau in viata, in oameni in general, iar nu mi se pare un lucru bun. O astfel de atitutidine nu poate decat sa-ti faca tie rau.
    Se spune ca o atitudine negativa va atrage spre tine necazurile precum un magnet atrage pilitura de fier.
    Cu siguranta in jurul nostru sunt si lucruri frumoase. De ce sa ne intristam axandu-ne pe cele mai putin placute ? 🙂

    • tharsisr Says:

      Luminitz, te asigur ca evidentierea mizeriei umane ma ajuta sa o evit si sa ma curat de o eventuala atingere… Ai zis bine” se spune”, nu se certifica… Normal ca sunt, dar cele frumoase te ajuta pe tine la ceva?!? Cine se intristeaza?!? N-am stiut ca posturile mele ii fac pe cei care ma citesc sa fie tristi… Imi pare rau sa aud acest lucru, dar tharsisr este cea care hotaraste mereu ce este propice in fiecare post pe care il scrie…

      • luminita Says:

        Pe mine lucrurile frumoase ma bucura, imi ridica moralul, in timp ce conversatiile despre boli, rautate ma intristeaza.

  3. tharsisr Says:

    @ luminita- viata este complexa si contine si suisuri si coborasuri… E normal ca lucrurile frumoase sa te incante, iar celelalte, mai putin placute, sa te doboare…


Lasă un răspuns

