De cand eram…

De cand eram mica,  am fost invatata ca discutiile despre religie, politica si partenerii prietenilor sunt interzise… De mica, mi s-a zis ca atunci cand pleci dintr-un anumit loc, trebuie sa lasi loc de buna ziua… De mica, mi-au fost inoculate aceste lucruri pe care nu stiu daca le-am respectat intocmai, dar pe care am incercat sa le infaptuiesc cum am putut eu mai bine… Oare de ce lumea discuta despre cele mai sus mentionate?!? Oare de ce lumea cand pleaca dintr-un loc simte nevoia sa se certe si sa refuze sa ii ajute pe cei care provin din acel loc…

Explore posts in the same categories: Viata

2 comentarii pe “De cand eram…”

  1. The Saint Says:

    E adevarat…codul bunelor maniere asa ne invata…ca nu e indicat sa porti discutii pe teme politice sau religioase…in societate. Dar intre prieteni? De ce sa fie subiecte tabu?

    • tharsisr Says:

      … Ele pot fi considerate elemente personale… Ce pot sa iti zic?!? De fiecare data cand vorbesc despre aceste aspecte cu prietenii mei, apare o tensiune intre noi… Ceea ce e neplacut!…


Lasă un răspuns

