Astazi…

Astazi este un nou inceput pe care mi l-am dorit si pe care mi-l asum cu toata fiinta mea… Astazi este posibil sa se deschida o noua cale in destinul meu si sa marcheze zorii unei noi vieti… Astazi am decis ca lumea este mult prea minunata pentru a o petrece in singuratea sufletului… Astazi imi arat una dintre fetele fiintei mele… Cei care o vor vedea,  vor fi niste straini si este mult mai bine asa… Pentru a te regasi, trebuie sa te spargi in mii de bucatele pe care apoi sa le aduni si sa le lipesti… Si astazi ma voi regasi, infaptuindu-ma din nou si din nou…

Explore posts in the same categories: Viata

2 comentarii pe “Astazi…”

  1. The Saint Says:

    Si noua, prietenilor tai virtuali, nu ne dai niste detalii???


Lasă un răspuns

