Prietenii…

Familia iti este data, prietenii ti-i alegi… Prietenii sunt cea de-a doua familie, cea pe care ti-o doresti, cea in care te simti bine si in care poti fi tu insuti… Ce se intampla atunci cand simti ca nu mai ai cum sa spui pritenilor ceea ce se petrece cu tine pentru ca nu te cred?!? Inca nu stiu… Oricum ceva se rupe si o data rupt nu mai poate fi refacut… Poate asa e timpul si poate asa e destinul… Poate…

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

7 comentarii pe “Prietenii…”

  1. luminita Says:

    cum asa, dintr-o data, nu mai cred ? poate li se pare neverosimil…

    • tharsisr Says:

      Tu, alor tai prieteni, le spui de obicei elemente de fictiune ca sa li se para ” neverosimil”?!? Poate nu cred pentru ca nu au trecut prin asa ceva: a crede sau a intelege un anumit lucru, care a fost departe de ale propriile perceptii, e dificil de facut sau nu?!?

      P. S. : Unde, in postul de mai sus, este sugerata notiunea de ” dintr-o data” cum i-ai zis tu?!?

  2. luminita Says:

    Ramin uimita la comentariile tale, in general, nu doar la acesta din urma. Parca te-ar deranja ca scriu mesaje… Simt ca incerci sa ma pui la punct.
    Parca ai stii deja raspunsurile si vrei sa vezi daca pe celalalt ”il duce capul”.

    P.S.De unde preferinta de a plasa adjectivul posesiv inaintea posesivului ?

    • tharsisr Says:

      Poate ca, la randu-mi, raman uimita de ceea ce scrii tu in ale tale commenturi( uneori nu au nimic de a face cu continutul exact al mesajului)… Tinand seama de faptul ca eu scriu aceste posturi, atunci tot eu sunt cea care are si raspunsurile in ceea ce priveste referentul lor… ceea ce e logic, nu?!?

      Consider ca este important sa stim de ce este capabil celalalt, de cum gandeste si de ce o face cum o face… Acesta este motivul pentru care nu clarific niciodata in commenturi daca persoana x vede ceva ce nu exista in planul initial al postului… Fiecare are dreptul de a gasi sau de a se regasi oriunde…

      Te deranjeaza a mea preferinta?!? De ce ar trebui sa provina de undeva?!? De ce ar exista un motiv pentru a ei utilizare?!?

  3. luminita Says:

    …inaintea substantivului, scuze !

  4. luminita Says:

    ”Tinand seama de faptul ca eu scriu aceste posturi, atunci tot eu sunt cea care are si raspunsurile in ceea ce priveste referentul lor… ”
    mi-e destul de greu sa inteleg ce scrii.
    ai raspunsurile la intrebarile pe care le pui? daca da, de ce le mai pui? eu credeam ca intrebi pentru ca vrei sa afli si alte pareri.
    nu inteleg ce inseamna ”referentul lor”.

    …si uimirea asta evidentiata prin semnele de punctuatie (?!?), de parca as avea niste mesaje iesite din comun, aberante…eu m-as bucura ca altii sa-mi scrie mesaje, cum or fi ele.

    da, ma deranjeaza si am intrebat daca are vreun motiv, pentru ca sint curioasa (poate ti-a placut vreun poet care avea aceasta preferinta, nu stiu…)
    inainte de a te intreba, am cautat (pentru ca nu stiam ce si cum cu gramatica) si am gasit asta ”Ca regulă generală, adjectivul posesiv se plasează după substantivul la care se referă. Se spune deci profesia mea, grădina ta, vecina sa. Utilizarea adjectivului posesiv înaintea substantivului este permisă numai în limbajul poetic.”
    deci nu reiese ca ar fi o greseala, doar ca mie nu-mi place.

    • tharsisr Says:

      Intrebarile pot fi retorice nu?!? Intotdeauna celelalte pareri sunt interesante si aduc sarea si piperul necesar unei mai bune bucatarii tematice… Fiecare se bucura de ceea ce poate… Mie imi face placere sa mi se scrie si sa mi se raspunda, dar asta nu implica si plecarea capului atunci cand nu sunt de acord cu ceva( si acesta este evident un punct in care noi doua nu vom fi niciodata de acord)… Polemica este viziunea adoptata care, cred eu, ajuta cel mai mult la intelegerea fatetelor unui subiect…

      Te deranjeaza pe tine, poate pe altii nu… Ma bucur ca ai cautat si ai aflat- din ale mele minime cunostinte, stiu sa scriu destul de bine in aceasta limba romana( ca s-o mai strecura vreo eroare, n-am ce-i face)…

      Cred ca am mai discutat ceva legat tot de un mod al meu de a scrie… Ti-am zis atunci ca fiecare are propriile preferinte: cum nici tu nu le schimbi, nici altul n-o va face…


Lasă un răspuns

