Cum sunt ceilalti?!?

Si al meu interogatoriu continua:

– Cum sunt ceilalti?!? ma intreaba necontenit persoana de ieri…

– Sunt diferiti, sunt altfel… sunt oameni…

– Si ce te face sa il alegi pe unul sau pe altul?!?

– Poate figura, poate vocea, poate mentalitatea, poate umanitatea sau lipsa ei…

– Stii, multe posturi ale tale sunt pesimiste, negativiste… De ce?!? zice,  fara incetare,  fiinta din fata mea care vrea mortis sa stie ceva care poate este de ascuns…

– Sunt ele asa?!? Poate or fi, eu le simt altfel… eu le simt umane, adevarate si reale…

– Dar totusi sunt triste… De ce?!?

– Poate ca persoanele care m-au inspirat au fost, poate ca mi-au transmis mie acest sentiment… Poate ca lumea de astazi este mai trista decat cea de ieri…

– Si despre fericirea si iubirea celorlalti de ce nu scrii?!?

– Pentru ca aceste stari inaltatoare sunt ale lor… proprietatea lor traita intr-un mod aparte pe care altul poate doar sa il intrezareasca, sa il ghiceasca… Doar fiecare iubire e unica si fiecare fericire e diferita…

– Zici tu?!?

– Da, cel putin eu asa cred… Dar daca voi crede la un moment dat de cuviinta sa scriu si despre aceasta categorie, atunci sper ca vei trece peste intrebarea de ce am uitat sa scriu despre tristete si nedreptate… si alte sentimente sau stari vazute de tine astazi intr-o perspectiva negativa…

– Astept momentul!

Explore posts in the same categories: Comunicare, Cunoastere, Viata

2 comentarii pe “Cum sunt ceilalti?!?”

  1. flo Says:

    Cred ca posturile tale sunt triste pentru ca sufletul tau e trist. Scrii pentru a alunga amaraciunea din tine, cand scrii ( nu conteaza daca posturile sunt triste sau vesele) te descarci. De ce cred asa? Simt!


Lasă un răspuns

