Postura de elev…

De ceva timp( ca sa nu zic destul de mult) n-am mai fost in aceasta postura… Totusi in saptamana in care ne regasim, fara mari pregatiri si intr-un mod total neasteptat, am ajuns sa fiu asemenea unui elev, intr-o clasa cu multi altii, care mai de care mai pestrit… Si,  stand in bancuta,  am inceput sa fac ceea ce mai mult ca sigur fac elevii: unora dintrei ai mei profi le-am dat porecle, altora le-am criticat stilul aiuristic de a preda, altora le-am observat neajusurile profesionale… Bineinteles, nu am facut toate aceste lucruri minunate de una singura, ci acompaniata de celegutele mele de banca, doar asa se face nu?!? Si uite asa, vazand totul de cealalta parte mi-am dat seama ca fiecare e diferit si in a fi,  si in a critica…  Ciudat de bogata aceasta experienta din postura de elev…

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

Lasă un răspuns

