Stiu…

” Stiu ca e acolo… Simt cum incearca sa se ascunda, sa imi scape… Dar stiu ca voi reusi sa prind nemernicia si indolenta… Voi prinde aceasta fiinta mica si deliciosa si, inainte de a-i da lovitura finala( care de fapt nici nu e scopul meu prim), voi incinge un joc, dar un joc dintr-ala nebun ca un dans magic cu topaieli si tumbe… Stiu ca va suferi, dar aceasta fiinta delicioasa este fara savoare daca dispare in neant prea repede… Ea trebuie sa imi alinte simturile si trebuie sa imi faca ochisorii sa straluceasca, urmarind-o cum se lupta cu propria-i existenta… Trebuie sa simta cum fiecare clipa i se scurge… Trebuie sa stie, ca si mine de altfel, ca iesirea este pierduta, ca zarurile au fost aruncate, ca decizia este de partea mea… Si eu deja am luat hotararea de a ma juca, de a ma infrupta in tihna din fiinta mica si delicioasa pe care am prins-o… Este a mea si stiu asta… Si ei stiu si le place sa ma vada asa,  fericita, dansand in jurul ei, aruncand-o si izbind-o cat mai tare de pavajul pietruit… Vorbesc despre mine, ei, cei mari, cei care ma iubesc si care ma ingrijesc… Vorbesc despre iscusinta mea, despre veselia mea si mai ales despre jocul meu nebun cu aceasta fiinta mica si delicioasa… Stiu ca sunt perfecta!”

Explore posts in the same categories: Iubire, Viata

2 comentarii pe “Stiu…”

  1. flo Says:

    Nimeni nu este perfect! Numai Dumnezeu este…


Lasă un răspuns

