indepartare…

indepartarea este aici, aproape de suflet… nu stiu cum s-a intamplat… nu stiu de ce… sau stiu, dar sunt prea obosita sa mai reflectez si asupra acestor lucruri… simt ca trebuie sa termin cu ceea ce s-a inceput acum cativa anisori cu speranta unei vieti eterne… astazi am impresia ca nimic din ce este nu mai este al meu… ca totul este altfel… ca eu sunt altfel… ca viata mea s-a schimbat atat de mult in ultimele 12 luni incat ceea ce inainte era al meu a devenit astazi al meu strain… simt ca schimbarea a avut loc… multe lucruri mi-au aratat-o de atata timp si mereu am incercat sa le inec in lumea tenebroasa, sa le alung, sperand ca vor inceta sa existe… dar ele sunt acolo si mereu imi arata zambetul lor trist sau, poate, fioros… oricum ar fi, stiu ca trebuie sa iau o decizie in urmatoarele cateva saptamani… o decizie care se va transforma lumea mea… de aici si de acolo…

Explore posts in the same categories: Viata

Etichete: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Lasă un răspuns

