Mos Martin…

De vreo saptamana, pe toate programele tv apar stiri dupa stiri cu bietul Mos Martin… A ajuns el, fara sa vrea, vedeta( cred ca tinerele care mor de atata talent sufera ca nu sunt si ele imblanite si salbaticite) !… Nu stiu cum se face ca deodata fiinta care nu era nici macar mentionata a ajuns o mare stire nationala: avem ursi care nu au alta treaba decat sa vina sa ne atace pe noi, niste fiinte angelice care nu am facut niciodata nimic rau: nu noi, fiintele umane, ne-am dus in casa lor, tufa de mure; nu noi, asa- zisii oameni,  ne-am dovedit a fi niste execrabili braconieri; nu noi, oamenii fara minte, le-am dat de mancare in plina sosea sau in spatele curtii, ca sa vada si tancul meu cum e cu mosul padurii… NUUUUUU, ei, nenorocitii au venit la noi si au decis sa ne atace si sa ne omoare… Bine ca acum avem un dusman national: o biata vietate de care noi ne-am batut jos si pe care n-am stiut si, pare-se,  nu stim sa o respectam. Am auzit ca ar fi o populatie mult prea densa de ursuleti… De ce nu sunt acestia transportati in locurile izolate ale acestei tari( din ale mele minime cunostinte de geografie, stiu ca sunt multe locuri nelocuite de fiinta angelica, numita om) ?!?

Explore posts in the same categories: Iubire, Viata

Lasă un răspuns

