Asa a fost sa fie…

O propozitie des folosita… Dar cand este ea reala?!? Cand, intr-adevar, exista acel asa a fost sa fie?!? Nu stiu de ce, dar simt ca valabilitatea si veridicitatea acestuia se regasesc foarte rar in viata… De cate ori oare nu este folosita aceasta mica- mare propozitie pentru a ne scuza de propriile noastre greseli care, inevitabil, ajung sa ii raneasca pe ceilalti, pe cei pe care i-am lasat, pe cei pe care i-am certat, pe cei pe care i-am uitat, pe cei pe care i-am tradat si inselat ?!? Adevaratul asa a fost sa fie apare doar in cazul accidentelor si bolilor, nu in cazul alegerilor pe care le facem la un moment dat in viata noastra, atunci cand credem, poate in mod fals, ca suntem pregatiti pentru un nou pas, pentru o alta etapa… E atat de usor sa ne ascundem in spatele unor mici cuvinte fatale care par a oglindi fragilitatea destinului uman… Si totusi, devenim fiinte care uita adevarul, care incearcam sa musamalizam realitate din care vrem sa ne sustragem pentru a trai in ceea ce visam si sa dam sortii si lui asa a fost sa fie tot ce am abandonat si am calcat in picioare… Suntem oare fericiti ca am beneficiat de ajutorul falsei cauze?!? Ceva imi zice ca nu, ca suferim in

Explore posts in the same categories: Iubire, Uncategorized

Lasă un răspuns

