N-ai barbat, copii, soacra…

Asa mi s-a zis in aceasta seara… Si, bineinteles, am stat si am meditat asupra acestei afirmatii care mi se pare extrem de superficiala… Faptul ca nu exista copii sau soacra nu inseamna ca nu exista obligatii… Ceva imi zice ca femeile imbacsite de viata de familie, viata pe care si-au ales-o si si-au dorit-o, le privesc pe celelalte, care inca nu sunt la dispozitia unor tanci si a unei soacre, cu multa invidie si uneori ura… Sunt atat de multe persoane care isi justifica incapacitatea de a face ceea ce trebuie pentru ca sunt casatorite si au copii… Ce are de-a face viata de familie cu jobul?!? Fiecare om a ales si inca de sute de ani, vointa omului a fost preaslavita: omul e liber sa aleaga si sa suporte consecintele alegerii sale, nu sa se planga de nefericirea in care a cazut in momentul in care a decis ceea ce poate altii doreau. Astazi am ajuns sa ma cam satur de aceasta viziune infantila si lipsita de maturitate care, vad eu, este extrem de prolifica in lumea contemporana!

Explore posts in the same categories: Viata

Lasă un răspuns

