Raceala

Si bineinteles cum vine toamna eu am parte de o minunata raceala… Nu stiu de ce se intampla mereu asa, dar de ani de zile( poate de cand am inceput sa lucrez si sa intru in contact zilnic cu atat de multi oameni) raceala este o entitate care ma viziteaza si uneori uita sa se retraga si prin alte zone, parca se uita pe sine in mine… Totusi, in acest an am de gand sa ii vin de hac cum am facut-o si in anul anterior cu o sumedenie de perfuzii care de care mai interesante… Ce poate fi mai frumos decat o vizita la o amica pentru o mica branula?!?

Explore posts in the same categories: Viata

Lasă un răspuns

